نشست مشترک مسئولان فدراسیون بدمینتون و ورزش استان مرکزی برای بررسی برنامه‌های حمایتی امیرعلی احمدلو

  • اخبار مهم - ویژه
Image


نشست مشترک مسئولان فدراسیون بدمینتون و اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی با هدف بررسی برنامه‌های حمایتی و روند آماده‌سازی امیرعلی احمدلو، بازیکن مستعد استان مرکزی و عضو کمپ پیشرفته تمرینی  آسیا (AOP)، در محل فدراسیون بدمینتون برگزار شد.
در این نشست که با حضور محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون، محمد مردادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، حسین عبدالهی رئیس هیئت بدمینتون استان مرکزی و فریبا مددی نایب‌رئیس فدراسیون بدمینتون برگزار شد، آخرین وضعیت این بازیکن و برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ارتقای سطح فنی و آمادگی وی مورد بررسی قرار گرفت.
با توجه به انتخاب امیرعلی احمدلو به عنوان یکی از ورزشکاران منتخب المپیک جوانان داکار، حاضران بر ضرورت برنامه‌ریزی منسجم، برگزاری اردوهای هدفمند و بهره‌گیری از ظرفیت‌های حمایتی موجود برای تسریع روند پیشرفت این بازیکن تأکید کردند.
همچنین در این جلسه، فراهانی مربی استان مرکزی و مربی امیرعلی احمدلو، گزارشی از روند تمرینات و نیازهای این ورزشکار ارائه کرد و خواستار تدوین برنامه‌های منظم اردوهای آماده‌سازی و حمایت‌های لازم برای حضور موفق وی در رویدادهای پیش‌رو شد.
در پایان، مسئولان حاضر بر همکاری و تعامل مستمر فدراسیون بدمینتون، اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی و هیئت بدمینتون استان در راستای حمایت از این استعداد آینده‌دار و فراهم کردن شرایط لازم برای حضور موفق وی در میادین بین‌المللی تأکید کردند.