مسابقات انتخابی رده سنی زیر ۱۶ سال پسران با حضور ۹ بازیکن از استانهای مختلف کشور برگزار شد و در پایان، امیرعلی مردانه و امیررضا حریف از تهران جواز حضور در رقابتهای آسیای میانه را کسب کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، مسابقات انتخابی رده سنی زیر ۱۶ سال پسران به منظور تعیین نمایندگان کشورمان در رقابتهای آسیای میانه، روز یکشنبه ۳۱ خرداد ماه در سالن اختصاصی فدراسیون بدمینتون برگزار شد.
این رقابتها با حضور ۹ بازیکن از استانهای مختلف کشور و به صورت دورهای برگزار شد و شرکتکنندگان در دیدارهایی فشرده برای کسب سهمیه حضور در رقابتهای آسیای میانه به رقابت پرداختند.
امیرعلی مردانه و امیررضا حریف از تهران، رادین بهمنی از زنجان، مهرشاد عموعلیاکبری از اصفهان، علیسینا قدیری از سمنان، محمدیاسین جوینی از خراسان شمالی، محمدطاها صابری از یزد، آرتین سعیدی از البرز و امیرعلی خداپرست از سیستان و بلوچستان، بازیکنان حاضر در این مسابقات بودند.
حسن متقی، سرمربی تیم ملی جوانان، نیز با حضور در محل برگزاری مسابقات، عملکرد بازیکنان را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد و بر روند فنی رقابتها نظارت داشت.
در پایان این رقابتها و بر اساس نتایج کسب شده، امیرعلی مردانه و امیررضا حریف از استان تهران به عنوان نمایندگان رده سنی زیر ۱۶ سال ایران برای حضور در رقابتهای آسیای میانه انتخاب شدند.
همچنین فرشاد نصرتی، دبیر فدراسیون بدمینتون، با حضور در دیدارهای پایانی این رقابتها، از نزدیک در جریان روند برگزاری مسابقات قرار گرفت

