دومین نشست هیأت رئیسه فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدرضا پوریا و با حضور اعضای هیأت رئیسه، دوشنبه اول تیرماه در محل فدراسیون برگزار شد و طی آن مهمترین برنامههای فنی، بینالمللی و اجرایی فدراسیون برای حضور موفق در رویدادهای پیشرو مورد بررسی و تصمیمگیری قرار گرفت.
دومین نشست هیأت رئیسه فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران، دوشنبه اول تیرماه به ریاست محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون و با حضور فریبا مددی نایب رئیس، محمد فرجی نایب رئیس، حمیدرضا دائمی گلهپردسری خزانهدار، فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون، پرهام جانفشانی و فروغ لنگری کارشناسان خبره، محمد بداغی نماینده فدراسیون ورزش دانشآموزی، سید بهادر زکیزاده نماینده هیأت علمی دانشگاهها، مرتضی مداحی رئیس کمیته فنی و اشرف حمیدی بازرس فدراسیون در محل فدراسیون برگزار شد.
در ابتدای این نشست، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون ضمن قدردانی از حمایتهای مادی و معنوی اعضای هیأت رئیسه در پیشبرد برنامهها و اهداف فدراسیون، دستور جلسه را تشریح کرد و اعضا نیز دیدگاهها و پیشنهادهای خود را درباره موضوعات مطرحشده ارائه کردند.
در ادامه، برنامهریزی برای اعزام ورزشکاران به منظور کسب سهمیه حضور در بازیهای المپیک ۲۰۲۸ لسآنجلس مورد بررسی قرار گرفت. همچنین اعزام ملیپوشان به کمپهای تمرینی کوتاهمدت و بلندمدت در راستای آمادهسازی برای حضور در بازیهای آسیایی آیچی–ناگویا و المپیک جوانان داکار از دیگر محورهای مهم این نشست بود.
اعضای هیأت رئیسه همچنین درباره برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون در مردادماه سال جاری تبادل نظر کرده و تمهیدات لازم برای برگزاری این مجمع مورد بررسی قرار گرفت.
در بخش دیگری از جلسه مقرر شد مسابقات بینالمللی فجر با هدف تسهیل در تردد شرکتکنندگان، تیمهای خارجی و عوامل اجرایی، در یکی از استانهای همجوار تهران برگزار شود.
همچنین اعضای هیأت رئیسه در خصوص برپایی موکب فدراسیون بدمینتون در ایام تشییع و بزرگداشت رهبر شهید در شهرهای تهران، قم و مشهد به بحث و تبادل نظر پرداخته و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.
این نشست با جمعبندی مصوبات و تأکید بر اجرای برنامههای مصوب فدراسیون به کار خود پایان داد.