طی احکامی از سوی محمدرضا پوریا، رئیس فدراسیون بدمینتون، و با توجه به سوابق، تخصص، تجارب و توانمندیهای مدیریتی، رؤسای پنج کمیته این فدراسیون منصوب شدند.
بر این اساس، محمد فرجی به عنوان رئیس کمیته انضباطی، بابک فرهی به عنوان رئیس کمیته استیناف، مهدی انوری به عنوان رئیس کمیته پزشکی، سید حسین علوی به عنوان رئیس کمیته نظارت و ارزیابی و مهتا اسکندرنژاد به عنوان رئیس کمیته تحقیقات و پژوهش فدراسیون بدمینتون منصوب شدند.
در احکام صادره، ابراز امیدواری شده است که رؤسای کمیتههای منصوبشده با اتکا به دانش، تجارب و توانمندیهای تخصصی خود، در انجام وظایف محوله، تحقق اهداف و برنامههای فدراسیون بدمینتون و توسعه هرچه بیشتر این رشته ورزشی در کشور، موفق و مؤثر باشند.