دیدار رئیس هیئت بدمینتون استان مازندران با دکتر پوریا در محل فدراسیون بدمینتون

  • اخبار مهم - استانی - برجسته‌شده - مسئولین فدراسیون
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون امروز 27 اردیبهشت ماه آقای امیرفخریان ریاست هیئت بدمینتون استان مازندران با حضور در محل فدراسیون بدمینتون با دکتر پوریا دیدار کرد.

آقای امیرفخریان که به تازگی با کسب رای اعتماد مجمع انتخاباتی استان مازندران توانسته است برای سومین دوره پیاپی بر مسند ریاست هیئت بدمینتون استان مازندران بنشیند امروز با حضور در فدراسیون بدمینتون ابلاغ ریاست خود را دریافت نمود.

در این دیدار آقای امیرفخریان گزارشی از عملکرد سال گذشته هیئت بدمینتون استان مازندران و همچنین برنامه های پیش رو ارائه نمود.

ایشان حضور همیشگی تیم های این استان در مسابقات کشوری و کسب قهرمانی های چند سال گذشته در رده های پایه در دو بخش دختران و پسران را حاصل یک برنامه ریزی چند ساله دانست.

امیرفخریان گسترش بدمینتون ساحلی و فضای باز را از مهمترین برنامه های آینده این هیئت دانست. همچنین در خواست میزبانی مسابقات بین المللی فجر 2024 از مهمترین صحبت ای این جلسه بود.

دکتر پوریا ضمن خوش آمدگویی به آقای امیرفخریان، حضور مدیر جوان جهادی مثل ایشان در استان همیشه سرسبز مازندران را یکی از مهمترین دلایل رشد و توسعه ی بدمینتون در آن استان دانستند.

میزبانی بسیار خوب المپیاد استعدادهای برتر که جز بهترین میزبانی های تمام رشته های ورزشی از نگاه وزارت ورزش و جوانان به شمار می رود را حاصل تلاش های شبانه روزی آقای امیرفخریان و مجموعه ی بدمینتون استان مازندران دانستند.

دکتر پوریا ضمن بررسی درخواست میزبانی مسابقات بین المللی فجر از سوی رئیس هیئت بدمینتون مازندران، اعلام کردند موضوع میزبانی فجر را در جلسه هیئت رئیسه مطرح خواهند کرد. و همچنین در جلسه ای با حضور آقای امیرفخریان و مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان مازندران آقای عادل عالیشان موضوع میزبانی مازندران در مسابقات بین المللی فجر را بررسی می کنند.